Mållöst hopplös

Jag vet ärligt talat inte vad jag skriva. Om att jag inte har några känslor för julen, om att jag funderar på vad som skiljer mig själv från de andra på ett sämre sätt eller varför jag alltid känner mig så utanför och påhittad.
Det värre är nog nästan att jag hatar sådana här tjatiga inlägg när man bara klagar på sig själv, och så sitter jag själv och skriver ett. Grundlurad. Ett stycke som inte alls passar in i texten, bara en förvirrad känsla som man kan ha ibland. Jag vet inte om jag har den nu, jag vet inte ens vad jag känner.. för något, för någon, inför allt och alla.
Jag kanske bara borde skicka iväg detta inlägg, eller inte göra det alls, för att avsluta de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0