Let's talk about no one, someone, anyone!

He-hej. ;) Jag här fett nervös.. ._. Vi ska ha träff med Anna, Anders och Sune hemma hos oss idag och förra gången vi träffades så nämnde Anders att han var tvungen att komma och provspela mina trummor. Mina trummor låter för tillfället som kastruller, så ostämda är de, vilket antagligen avslöjar det faktum att jag inte har spelat på dem på säkert 3 veckor.. Det är riktigt pinsamt, och jag måste spela idag. -_- Och så vill jag ha ett par nya hörlurar till min Mp3, ena snäckan är stum och det är jäkligt irriterande.. Dessutom kan jag inte sova längre om nätterna, vilket är oerhört frustrerande, så ett par nya hörlurar skulle verkligen hjälpa.
Jag har ägnat min torsdag åt julkalendrar, eller i alla fall Greveholm, och gud så underbar den är. Fick den i julklapp, och behandlade den seriöst som drottningens juveler ( xD). Jag gick runt med den hela tiden, och vågade verkligen inte att se på den. Liksom ; "Ska jag se den nu, ikväll? Nej, jag sparar den tills imorgon..". Ungefär som den där sista chokladrutan som du vill spara, men samtidigt äta upp på dirrekten. Men så blev det att jag såg den igår, och jag ville sitta och tjuta och hoppa hela tiden. Det var liksom ett rejält glädjerus genom att bara kolla på vinjetten. Dessutom satt jag och skrattade hela tiden. Deras pappa är ju helskön, när han står på grusgården och letar efter svävande stenar. x'D
Och så blev man helt deprimerad när allting var slut, glädjeruset var över. Men jag misstänker att det inte kommer att dröja så lång tid förräns jag ser på den igen.
Den 23:e december låg jag också i sängen heeela dagen och glodde på Sunes jul, där Håkan Bråkan is the man. "Men pappa, vi har ju ingen hund!". Fast jag trodde konstigt nog att den skulle vara ännu bättre. Men den var bra. :)
Puss och kram, er Nea. ♥


There are things that hold us under and, there are things that dragged us down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0