It's like venom..

Hey hey! Och jag hoppas att ni hade en trevlig första advent. ^^ Jag har världens sämsta samvete. Jag gjorde aldrig den där artistsaken i lördags, och vet ärligt talat inte om jag orkar heller. Jag säger så att jag skjuter upp det till nästa lördag, så får vi se. ;)
Våran låtsasfarfar var hos oss igår. Han är så snäll, mamma hade nämnt något förra året om att hon hade letat efter Haribo-kalendrar till oss, och det kom han ihåg - och hade köpt till oss. :) Första året någonsin som jag har fler än bara en kalender. Tack så mycket. ♥
Jag kollade nyss på årets julkalender, det första avsnittet alltså. Den var väl bra. Inte lika höga klass som de åren då man själv var liten, men bättre än hrm.. Vad handlade förra årets julkalender om? :o Aja, den enda lite "nyare" kalendern som jag har gillat var Håkan Bråkan. :) Mhm.. Den var bra. Men aja, strunt samma. Cut the crap och så går vi tillbaka till årets istället. Det var lite kul att Dorsin var med, för liksom. Julkalendern känns inte riktigt som hans "forum". Och så lyckades de att skicka inköpslistan till tomten - där det stod att han önskade sig 500 kg smör. Haha, klyftigt.
Men morsan var nog den som skrattade mest. ^_^
Och idag har vi fysikprov. Har dessvärre inte pluggat så mycket, och vet inte hur man räknar ut det heller.. Får väl chansa lite och hoppas på ett G, men jag tror att det gick rätt bra på matteprovet i alla fall. :) Eller inte... Vem vet. Jag vet  inte. Det var för övrigt ett lokomotiv i chokladkalendern idag. Så att ni stackare som inte har någon vet. ;)
Wish me good luck! Puss och kram, er Nea. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0