I'm going to tell you a little bit..

Hehe-hej. :) Jag är en bloggarnolla som är jättedåliga på att skriva inlägg varje dag.. -_- För tillfället har jag läst igenom de 30-40 blogginläggen som jag hade att läsa, och sedan har jag fixat lite med min julklapp till Annie. Tror lilla fröken Alle att Johanna eller någon annan misstycker om Johanna inte finns med på bild medans vi andra gör det?
I alla fall, Annette hatar mig, och jag bara vet det. Haha, nej. Hon hatar mig inte, och nu har hon också påpekat att jag är väldigt smart; man tackar och bugar! Fick tillbaka min tomteluva, fick ett -G, men det var väntat. Dessutom påpekade hon att jag var oseriös och sinkade Mebb, men så sade hon ju också att Mebb sinkade mig. Dumma Mebb. Dessutom så såg jag på Mebbs arbete också hade fått ett -G, så jag är ju inte sämre än henne i alla fall. Jag tycker att det är dumt att det man har i elevens val påverkar betyget, i alla fall om man har musik. ._. Det är ju faktiskt orättvist, inte sant? 
Min asociala katt har dessutom förvandlats till världens största knäkatt, vet ej varför..? Han är lite lustig ibland..
Jag ska fixa med heathern på lovet, eller.. Jag vet ej, Alle kommer ju hit på torsdag, så om jag hade fixat med bilderna redan då så är det ju lugnt sedan.. :l Aja, får se.. 
Vicky har maginfluensa, skitmysigt. Och jag saknar Love och Alva, då vi satt uppe hela nätterna och spelade The Sims, våra supermysiga valborgsmässoaftonar och deras underbara småsyskon. ♥ 
Jag träffade dem senast i somras, sjukt dåligt. :( Dessutom vill jag inte veta hur mycket virus jag hade i min dator utan att jag visste om det. x''D Alltså, det var sanslöst sjukt. Men nu är allt borta - puh..!! Fattar inte riktigt hur jag inte kunde veta om det, men det gjorde jag inte i alla fall..
Dagens asgarv var i alla fall på svenskan då två killar i vår klass hade gjort ett eget korsord tillsammans som Åsa hade kopierat och delat ut till alla oss i klassen. Eftersom det utgick från en tom mall som killarna hade fyllt i så stod det "Detta blir klurigare, nu när du ska skapa ett eget korsord..." eller något liknande. I en ruta står det i skrivet "Ett djur" , på tre bokstäver, och Alle, the smarthead, skriver i ordet kor, och jag kollar frågande på henne. Kor är väl nämligen inte något djur..? Sedan frågar Elin också vad Alle har gjort med sitt korsord, och sedan bryter Elin och jag ut i ett asgarv när vi förstår vad hon har gjort. x''D Haha, hysteriskt roligt.
Puss och kram, er Nea. ♥

Kommentarer
Postat av: alicia

ELSA VILLKen LÄXa I MATTEN!? :O

2008-12-16 @ 19:19:49
URL: http://thenineties.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag skrev lite fel, vi ska ringa till ett ställe :)

2008-12-16 @ 19:29:30
Postat av: Anonym

BRABRA tack ack :D

2008-12-16 @ 20:03:09
Postat av: Anonym

Elsa jag hittar inte klänningen, jag har letat som en galning. jag ska försöka hitta nåt annat rött ! :D

2008-12-17 @ 19:16:16
URL: http://thenineties.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0