Hugs and kisses for free.


Hej och hallå. Jag sitter och skriver blogginlägg med knappt några mellanrum alls känns det som. Med detta blogginlägg har jag skrivit fem, och det bara idag. Jag vill för övrigt ge en tumme upp till Tv4.se för att visa hur imponerad jag blir av att de uppdaterar så snabbt. Jag är också lite kär i Leona Lewis röst eftersom den är så fyllig och underbar... Haha, avis.
Oj, nu blev jag trött. Och dessutom kom jag på en sak, om klockan går över 00.00 så får ju jag äta ur min chokladkalender, mohaha. Fast det gör jag ju inte, cause I'm good girl of course.

Ut i fall att detta var sista gången som du såg mig, skulle jag ge dig en dikt.
Ut i fall att detta var sista gången som du hörde min röst, skulle jag ge dig en blick.
Ut i fall att detta var sista gången som du hade chansen att säga förlåt, skulle jag säga farväl..
Pussar till er alla, från Nea. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0