Everything comes with sorrow.

Neas ska-göra-lista:
[x] Öva på trumkomp med stängd och öppen hi-hat - halvt.. Glömde noterna uppe. x'D
[x] Måla färdigt bilden som jag inte ens har påbörjat - får duga.
[x] Slå mig ned och ägna några timmar åt att fixa julgodis.
[x] Rensa klart och plocka in sakerna i min garderob, det kan verkligen inte se ut som det gör nu.
[x] Min nya finess inför veckan, att fixa mina "outfits" inför skolveckan, en skolvecka i förväg! ;] - ska nog göra det nu.
[x] Klara av "Kaspar i Nudådalen"-spelet, samt installera ett nytt "juligt" spel. - jag hittade inget annat "juligt" spel. ._.
[   ] Jag skulle gärna hitta "Håkan Bråkan"- spelet som också är underbart. :D - the game is lost. x__x

Idag har inte så mycket hänt. Somnade klockan kvart över 3 imorse, vaknade halv 10.. Låg i någon halvtimma och kollade på tv, målade sedan klart min surrealistiska bild. Efter det gick jag upp till datorn och chattade med Mebb, under hela dagen faktiskt. xD Jag började på att måla goth-Mona Lisa eftersom jag blev så inspirerad när jag försökte att hjälpa Mebb med hennes Mona Lisa, men det slutade i "katastrof". Jag spelade Kaspar i Nudådalen, diskuterade musik med Mebb. Mebb tipsade mig om hennes favoritband, som var bra. Ska nog ladda ned något ifrån dem, men ska lyssna in dem lite först och se om jag kommer att fortsätta lyssna på dem.
The Monkeys har förgyllt min dag, och gjort mig till en gladare, men fortfarande lika dålig person på att sjunga.
Vi gjorde lite julgodis, som Mozart-kulor, trippelnöt och knäck. Sedan så har jag inte gjort så mycket. Suttit vid datorn, övat trummor, rensat garderoben och lagt fram kläder tills imorgon och på tisdag, alternativ onsdag också...
Puss och kram, er Nea. ♥


Cause, today there is no day or night.
Today, there is no dark or light.
Today, there is no black or white.
Only shades of grey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0