Before I'll get up.

Jag bara måste fixa en "Ska göra"- lista tills imorgon, inte för att det är akut. Men det hjälpte verkligen att jag målade klart Mona Lisa idag. Har dock kvar en bild som jag inte ens har börjat på, men jag är rätt bra på sådana saker. ;)

Neas sysslor inför idag:
[   ] Öva på trumkomp med stängd och öppen hi-hat ( annars lär jag skämma ut mig imorgon)
[   ] Måla färdigt bilden som jag inte ens har påbörjat (!!!)
[   ] Slå mig ned och ägna några timmar åt att fixa julgodis.
[   ] Rensa klart och plocka in sakerna i min garderob, det kan verkligen inte se ut som det gör nu.
[   ] Min nya finess inför veckan, att fixa mina "outfits" inför skolveckan, en skolvecka i förväg! ;]
[   ] Klara av "Kaspar i Nudådalen"-spelet, samt installera ett nytt "juligt" spel.
[   ] Jag skulle gärna hitta "Håkan Bråkan"- spelet som också är underbart. :D


Bara för att liva upp inlägget lite så får ni en bild som påminner om mitt liv för tillfället - tröttsamt och trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0