Another homework that I didn't do.

Hej och hå, galopp. Jag lade enbart till ordet "galopp" eftersom jag kände att behövdes något mer piggt i meningen. Jag är ledsen att ingen vidare uppdatering har skett, och absolut inte i heathern och bloggens utseende. Jag är supertrött på det, men tja.. Japp, om man inte har lagt ned någon energi på det så får man helt enkelt skylla sig själv. ._.
Jag är jättefrustrerad. Alle har hjälpt mig att komma på att jag ska ta bilder ifrån Annies bilddagbok till hennes julklapp, och jag upptäckte nyss att hon har rensat den... Aotch.. >.< Men Alle, om du är bäst så kan ju du välja en bild när vi var modeller för henne och skicka..? Du är underbar om du gör det, trots att du är en hemsk dansare. ♥
Haha, ja. Alle och jag hade fett kul idag på dansen. Amanda var ett litet, gulligt mobboffer som vanligt och jag tycker att tjejen som heter Sandra (?) är toppen och superflummig, haha! Typ bästa danslektionen, trots att jag trodde att det skulle bli den värsta..

Puss och kram, er Nea. ♥


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag var tusen gånger bättre än dig på att dansa ;L

Nejrå du är lika bra :)

Ja det kan jag dock har jag inte så många men ska du inte ha dem från Vickans fest istället då? Eller kanske ännu bättre Annas fest då har ju både jag och du massa bilder? :)

2008-12-03 @ 20:51:08
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0