A reaction of wonders!

Hej och hallå! Och hjälp, vilket dåligt samvete jag har över att jag inte har skrivit ett enda inlägg denna vecka förutom det här. Jag har typ hrm.. gjort lite saker..? x'D Nej, men i måndags var det ju trummor.. Konstigt nog satt vi och pratade bort en viss tid. x') I tisdags var jag med Vickan, och ja.. Det var kul. ^_^ I onsdags kommer jag ej ihåg.. öhm.. Och i torsdags - öhm.. Gjorde matteläxa såklart! :D Öh.. Nä, men alla vill väl göra matteläxa..? >_< Alle blir sur på mig nu för att jag skriver smileysar i varje mening, eller så skrattar hon.. Vet ej. Kanske ingetdera.. Kevin vann som förmodat Idol, min låtsasfarfar fyllde år igår ( grattis till honom) och vi var och handlade lite innan så jag köpte lite nya kläder.. Och hittade massa saker som jag nu vill ha. En del som jag redan visste sedan innan.. Idag har jag ägnat 4 timmar åt att kolla på min brors uppgradering i karaten.. Åhh.. Vad roligt..! Trodde att jag skulle komma hem klockan 11, men vad glad man blev när man istället kom hem klockan 2. Och dessutom var det ju bara ungefär i 3-4 minuter som man var aktiv, resten av tiden när de andra ungarna körde blev det trist mobilspel.. Och nu tränar jag på biologin. DUUUT! Okej då, jag bloggar.. Men sedan och innan pluggade jag lite.. Fast såklart fick jag ju med mig kemiboken hem och inte biologi, så jag har inga frågor att jobba med, vilket förstör allting. Man lär sig liksom ingenting av att läsa i boken.. ._.
Puss och kram, er Nea. ♥

Det skulle egentligen komma en bild på en utav mina nya tröjor, men det visade sig att mitt USB-intag var lite knäppt, så kameran och datorn vägrar att samarbeta - truly sorry..


Kommentarer
Postat av: Alicia

Sv; Nej det jag menar är att jag kan inte få ig för att jag inte gör läxorna ordentligt (dock får man inte så bra rykte...) när jag har nära vg på proven och jobbarpå lektionerna. Jag vet att jag har G, och det borde inte kunnas sänkas även om jag gör läxorna eller ej.

Proven är en viktig del, det var lite det jag menade också. T.ex. Josse får ju ig för att hon fick ig på algebra provet. Nu vill jag itne hänga ut henne men det var ungefär så jag mena.

Hahah jag kommer absolut inte få vg!

Sv; (igen annat ämne hahah xD)

Hahah jag vet den med guldiga klänningen, hah hon ser ut osm en kanin! xD



Glöm ej present timorgon! ;)

2008-12-16 @ 18:42:32
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0